Koffiebean
  Koffiebean » Koffiebonen » FAQ Uw klantgegevens  |  Inhoud koffiekopje  |  Afrekenen
Assortiment
KOFFIEBONEN
Koffiebonen 500 gram
Koffiebonen 1kg
Koffiebonen proefpakket
Koffiebonen voordeelpakket
Koffiebonen Decaf
Biologische koffiebonen
Fairtrade koffiebonen
Jamaican Blue Mountain koffie
Rainforest koffiebonen
Cafe Cult koffie->
Delicatessen Zoetwaren->
Espresso Apparaten
Ontkalken & reinigen
Barista Tools->
Koffiesiropen->
Koffiemolen
Melkopschuimers
Slagroomspuiten->
Koffieservies->
Koffie allerlei
Cadeaubonnen
Koffie kado pakketten
Boeken
Koffie Canvas
Caffe Kimbo
Barista Workshop
Thee
Sale
Weekaanbieding
Nieuw in ons assortiment
Koffie kadopakket 14 Fairtrade en Rainforrest
Koffie kadopakket 14 Fairtrade en Rainforrest
59.00EUR
Meer over koffie
Koffie bewaren
Koffie cookies
Koffie spreuken ->
Koffie recepten ->
Koken met koffie
Koffie dessert
Koffie geschiedenis ->
Koffie & gezondheid
Koffie verpakking
Koffie zetten
Koffie weetjes
Koffie proeven
Koffie woordenboek
Koffie news
Koffieritueel
Koffie & muziek
Kerstpakketten
Onderhoudstips
Tips voor koffiedik
NexPod® FAQ
Gebruiksaanwijzingen
Fabrikanten
Informatie
FAQ
Links
Frequently Asked Questions

  1. Hoe kan ik klant worden van Koffiebean?
  2. Hoe kan ik iets bestellen bij Koffiebean?
  3. Kan ik afrekenen zonder klant account?
  4. Brengt Koffiebean verzendkosten in rekening?
  5. Ik heb een account aangemaakt op Koffiebean maar geen bevestigingsmail ontvangen?
  6. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geregistreerd?
  7. Wat is de status van mijn bestelling/levering?
  8. Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
  9. Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren?
  10. Moet ik extra betalen als een product wordt nageleverd?
  11. Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?
  12. Kan ik op een andere dag geleverd krijgen?
  13. Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
  14. Kan ik achteraf betalen?
  15. Kan ik als bedrijf op factuur kopen?
  16. Ik kan niet (opnieuw) inloggen. Ik krijg de melding e-mailadres al in gebruik. Wat moet ik doen?
  17. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kom ik hier achter?
  18. Ik heb een nieuw e-mailadres. Moet ik nu ook een nieuw Koffiebean account aanmaken?
  19. Mijn naam/adres is veranderd, moet ik dit doorgeven?
  20. Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?
  21. Hoe kan ik me aan/afmelden voor de nieuwsbrief van Koffiebean?
  22. Wat is IDEAL?
  23. Hoe werkt IDEAL?
  24. Mijn computer liep vast halverwege mijn IDEAL betaling, wat moet ik doen?
  25. Welke banken bieden IDEAL aan?

  1. Hoe kan ik klant worden van Koffiebean?
    Klant worden van Koffiebean is heel eenvoudig. Als je voor het eerst een bestelling bij ons plaatst, kun je via Nieuwe klant een persoonlijk Koffiebean account aanmaken. Wij maken automatisch een klantnummer voor je aan.

    [[Back To Top]]

  2. Hoe kan ik iets bestellen bij Koffiebean?
    Online bestellen bij Koffiebean kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.
    Ook als je nog geen klant bent! Bestellen via Koffiebean is heel eenvoudig.
    Via Uw klantgegevens op de website kun je een persoonlijk account aanmaken.
    Natuurlijk kun je ook zonder account bij ons bestellen.

    [[Back To Top]]

  3. Kan ik afrekenen zonder klant account?
    Wil je afrekenen zonder het creeren van een klant account klik dan op de button "Afrekenen".
    Houd er wel rekening mee dat niet al onze diensten beschikbaar zijn voor klanten die geen klant account hebben.
    Tevens is het niet mogelijk om de status van je bestelling te volgen, en zul je elke keer dat je bij ons winkelt je gegevens opnieuw moeten invoeren.

    Een account aanmaken is gratis.
    Wil je afrekenen zonder creeren van een account klik dat op de "Afreken" button aan de rechterkant.

    [[Back To Top]]

  4. Brengt Koffiebean verzendkosten in rekening?
    Voor een bestelling t/m € 50,00 berekenen wij een bijdrage van 2,95 euro in de verzendkosten.
    Voor bestellingen boven de € 50,00 wordt geen bijdrage in de verzendkosten in rekening gebracht.
    Zie ook verzendinfo.
    Wanneer je op dezelfde dag nog een bestelling plaatst of besteld bij Theeleaf, neem dan contact op met Koffiebean m.b.t verzendkosten.

    [[Back To Top]]

  5. Ik heb een account aangemaakt op Koffiebean maar geen bevestigingsmail ontvangen?
    Binnen een uur na aanmelding dien je een bevestigingsmail te ontvangen op het opgegeven e-mailaccount.
    Als dit niet het geval is neem dan contact op via onze contact pagina.

    [[Back To Top]]

  6. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geregistreerd?
    Als je online een bestelling plaatst en je e-mailadres hebt doorgegeven, ontvangt je direct een orderbevestiging via e-mail.
    Hierin vind je een overzicht van je bestelling.

    [[Back To Top]]

  7. Wat is de status van mijn bestelling/levering?
    Via Uw klantgegevens kunt je een overzicht opvragen van alle bestellingen die je hebt geplaatst.
    Je moet hier wel voor ingelogd zijn op je Koffiebean account.
    Hier vind je de status van je bestelling/levering.

    [[Back To Top]]

  8. Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
    Als je een bestelling wilt annuleren, neem dan direct contact met ons op via de contact pagina.
    Als je bestelling reeds naar je verzonden is dan kun je de bestelling niet meer wijzigen of annuleren.
    Wel heb je het recht om de bestelling binnen 7 dagen na ontvangst naar ons terug te sturen.
    De kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening.
    Wij brengen U dan wel € 2,50 administratie en orderverwerkingskosten in rekening.

    [[Back To Top]]

  9. Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren?
    Producten kunnen binnen 7 werkdagen na levering worden geruild of geretourneerd.
    Wij brengen dan wel € 2,50 administratie en orderverwerkingskosten in rekening.
    Neem hiervoor contact op met Koffiebean via de contact pagina.
    In geval van retour of ruilen zijn de verzendkosten voor eigen rekening, tenzij anders overeengekomen.
    Producten die je niet in goede staat hebt ontvangen kunnen eveneens, na contact met Koffiebean, worden geretourneerd.
    Bijdrage in de verzendkosten wordt per zaak beoordeeld.

    [[Back To Top]]

  10. Moet ik extra betalen als een product wordt nageleverd?
    Je betaalt slechts 1 keer een bijdrage in de verzendkosten per bestelling t/m € 50,00.
    Als wij de bestelling in 2 keer leveren, betaalt Koffiebean de extra kosten.

    [[Back To Top]]

  11. Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?
    Als je een bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen, dan kun je dat aangeven bij de bestelling tijdens het afhandelproces, hier kun je een ander verzendadres ingeven.

    [[Back To Top]]

  12. Kan ik op een andere dag geleverd krijgen?
    Nee, je kunt wel aan Koffiebean doorgeven dat je een bestelling op een latere datum geleverd wil hebben, bijvoorbeeld i.v.m. vakanties, geef dit dan aan bij je bestelling in het opmerkingen veld.

    [[Back To Top]]

  13. Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
    Bestellingen worden van maandag t/m zaterdag bezorgd, Koffiebean kan hier geen tijdstip voor aangeven.

    [[Back To Top]]

  14. Kan ik achteraf betalen?
    Nee, alle betalingen dienen vooraf te gebeuren.
    Achteraf betalen is helaas niet mogelijk.

    [[Back To Top]]

  15. Kan ik als bedrijf op factuur kopen?
    Als je als bedrijf op factuur wilt kopen neem dan voordat je de bestelling plaatst contact op met Koffiebean via de contact pagina.

    [[Back To Top]]

  16. Ik kan niet (opnieuw) inloggen. Ik krijg de melding e-mailadres al in gebruik. Wat moet ik doen?
    Verzeker jezelf allereerst dat je je e-mailadres correct invoert. Als je hier zeker van bent, en je kunt nog steeds niet inloggen, neem dan contact met ons op via de contact pagina.

    [[Back To Top]]

  17. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kom ik hier achter?
    Als je je wachtwoord bent vergeten kun je door op de link Wachtwoord vergeten te klikken een nieuw wachtwoord aanvragen. Deze optie vind je op de inlogpagina van Uw klantgegevens.

    [[Back To Top]]

  18. Ik heb een nieuw e-mailadres. Moet ik nu ook een nieuw Koffiebean account aanmaken?
    Nee, dat is niet nodig. Je kunt door in te loggen op Uw klantgegevens je gebruikersnaam (zijnde een e-mailadres) wijzigen.

    [[Back To Top]]

  19. Mijn naam/adres is veranderd, moet ik dit doorgeven?
    Ja, wij hebben de juiste gegevens nodig om uw bestellingen te kunnen verzenden.
    Wijzigingen kun je doorvoeren door in te loggen op Uw klantgegevens.

    [[Back To Top]]

  20. Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?
    Klachten dien je zo snel mogelijk te melden. Dit kan door een e-mail te sturen via de contact pagina. Omschrijf je klacht nauwkeurig en vermeld het bestelnummer en de aankoopdatum. De verdere afhandeling is afhankelijk van het soort artikel en de garantie. Je wordt hierover verder geinformeerd.

    [[Back To Top]]

  21. Hoe kan ik me aan/afmelden voor de nieuwsbrief van Koffiebean?
    Om je op te geven voor de nieuwsbrief, dien je in te loggen op je Koffiebean account. In het scherm met uw gegevens kun je je opgeven of afmelden voor de nieuwsbrief.

    [[Back To Top]]

  22. Wat is IDEAL?
    IDEAL is een nieuwe online betaalmogelijkheid waarmee je vertrouwd, veilig en snel kunt afrekenen bij Koffiebean. Je betaalt namelijk in uw eigen internetbetaalomgeving. Je doorloopt dezelfde stappen zo als je bij het internetbankieren gewend bent; het verschil is dat de betaling met alle gegevens al voor je klaar staat. Makkelijk en volgens dezelfde strenge beveiligingseisen van uw bank. IDEAL is eigenlijk pinnen op internet.

    [[Back To Top]]

  23. Hoe werkt IDEAL?
    IDEAL is een betaalmogelijkheid om de gevraagde betaling direct online vanuit uw internetbankieromgeving te voldoen. Je rondt de betaling dus helemaal af zoals u dit gewend te doen via internetbankieren en je weet zeker dat het vertrouwd en veilig is.

    [[Back To Top]]

  24. Mijn computer liep vast halverwege mijn IDEAL betaling, wat moet ik doen?
    Als je geen bevestigingsscherm bij je IDEAL betaling hebt gekregen dan is je betaling waarschijnlijk mislukt. Je kunt via je eigen internetbankieren nakijken of je betaling via IDEAL wel of niet is verwerkt. Als de betaling is mislukt dan kun je het gewoon nog eens proberen. Bij twijfel kunt je contact opnemen via de contact pagina op onze website.

    [[Back To Top]]

  25. Welke banken bieden IDEAL aan?
    IDEAL wordt aangeboden door alle grote banken binnen Nederland..

    [[Back To Top]]

Bookmark and Share
Koffiekopje
Uw koffiekopje
is leeg
Snel zoeken
 

Gebruik trefwoorden om een product te vinden.
Uitgebreid zoeken
Meest verkocht
01.Koffiebonen Espresso Decaf (Cafeinevrije) 1kg
02.Koffiebonen Espresso Kenya 1kg
03.Koffiebonen Espresso Colombia 1kg
Beoordelingen
Koffiebonen Voordeelpakket Decaf 8kg (8x 1kg)
Ik kan zelf erg slecht tegen caffeine, krijg er een opgejaag ..
5 van 5 bonen!
Neem contact op

Volg ons op